ПОПЕРЕДУ ЗАВДЯКИ ВЛАСНИМ ТЕХНОЛОГІЯМ

Вставки контактні тролейбусні (ВКТ)

   ТОВ фірма «ЛЕГ» з 1993 року виготовляє тролейбусні вставки різної конструкції та пропонує номенклатуру, що дозволяє забезпечити не тільки всі українські підприємства міського електротранспорту, а й експортувати до 100 000 шт. вставок щомісяця.
   Завдяки самозмащувальної властивості графіту, контактні вставки дозволяють здійснювати передачу електричного струму від контактної мережі до живлячого кабелю струмознімальної головки, гарантуючи найменший знос контактного проводу при цьому.
   ТОВ фірма «ЛЕГ» робить постійний вихідний контроль вставок, а також проводить додаткову обробку, що дозволяє досягти максимальних характеристик міцності. Ключовим показником працездатності є відстань, яку струмознімальна вставка може пройти.
   На її експлуатаційні характеристики впливає сукупність факторів, таких як: матеріал вставки (всесезонний, літній, зимовий), швидкісний режим проходження спецчастин, стан контактної мережі тощо.
   ТОВ фірма «ЛЕГ» виробляє вставки різних конструктивних виконань згідно ТУ У 27.9-14111810-008: 2020.
Вставка тролейбусна ВКТ-1 (стандартна конструкція)
Фото 2. Вставка ВКТ-1
Розміри: ширина - 28 мм, довжина - 87 мм, висота плечей - 14 мм.

Вставки ВКТ-1 та ВКТ-2 відрізняються між собою формою профілю

Переваги стандартної конструкції вставки:
низька вартість.

Недоліки стандартної конструкції вставки:

  • можливість руйнування при проході через спецчастини контактної мережі;
  • наднормативний бічний знос щік при руйнуванні стінок вставки;
  • невеликий строк експлуатації вставки.

Вставка тролейбусна ВКТ-2
 Фото 3. Вставка ВКТ-2Розміри:
ширина - 28 мм, довжина - 87 мм, висота плечей - 14 мм.

Вставка ВКТ-2 відрізняється від ВКТ-1 формою профілю.
Вставка тролейбусна ВКТ-3
 Фото 4. Вставка ВКТ-3Розміри:
ширина - 28 мм,
довжина - 87 мм, висота плечей - 14 мм.

Вставка ВКТ-3 відрізняється від вставок ВКТ-1 та ВКТ-2 більш тривалим терміном експлуатації. Отримано позитивні відгуки щодо її експлуатації в підприємствах міськелектротранспорту України.

Вставка тролейбусна ВКТ-4
 Фото 5. Вставка ВКТ-4
Розміри:
ширина - 26 мм,
довжина - 87 мм, висота плечей - 18 мм.

Вставка ВКТ-4 відрізняється від вставок ВКТ-1, ВКТ-2, ВКТ-3 геометрічними розмірами.
Виготовляється спеціально для КП «Київпастранс».


Вставка ВКТ-5 (поліпшена конструкція)
Фото 6. Вставка ВКТ-5Розміри:
ширина - 28 мм,
довжина - 87 мм, висота плечей - 20 мм.
Переваги:
  • збільшена товщина стінок у верхній частині;
  • форма вставки дає плавне входження і проходження спец. частин контактної мережі;
  • зменшує можливість бічного тертя дрота зі щоками;
  • збільшує ресурс всіх елементів струмознімання через зменшення іскріння, викликаного втратою контакту;
  • підвищений термін служби вставки.
Вставка клиноподібна (євро)
 Фото 7. Клиноподібна вставка (євро)
Розміри:*
ширина - 20,3-25,7,
довжина - 102 мм, висота плечей - 17,5 мм.
(* Розміри клиноподібної вставки (євро) індивідуальні, можуть виготовлятися за бажанням Замовника).

Переваги:

  • легка та швидка заміна вставки;
  • зменшує можливість бокового тертя зі щоками;
  • збільшує ресурс всіх елементів струмознімання через зменшення іскріння, викликаного втратою контакту;
  • підвищений термін служби вставки.
   Для здійснення струмознімання з контактного проводу вставки типу ВКТ закріплюються в голівках струмознімачів.
   ТОВ фірма «ЛЕГ» рекомендує використовувати вставку контактну тролейбусну ВКТ-5 (поліпшеної конструкції) в комплексі зі струмознімальною головкою зі шунтом.
Струмознімальна головка із шунтом
 Фото 8. Струмознімальна головка із шунтомЗастосування струмознімальної головки із шунтом забезпечує:
  • зменшення втрат електричного струму при передачі з контактної мережі до струмоприймача;
  • зниження перегріву контактних частин вставки;
  • зменшення зносу вставки;
  • збільшення терміну експлуатації струмознімальної головки.
   Одночасно із впровадженням нової (поліпшеної) конструкції вставки ВКТ-5, ТОВ фірма «ЛЕГ» розробила новий (всесезонний) матеріал, на технічні характеристики якого не впливають погодні умови (наявність опадів). Тролейбусні вставки з нового матеріалу, при дотриманні правил експлуатації, не втрачають закладений робочий ресурс і є найкращим рішенням для експлуатації в складних кліматичних умовах.
   Вставка тролейбусна повинна забезпечувати пробіг тролейбуса не менше 300 км в суху погоду, при відсутності ексцентричного зміщення проводів на стиках. Гарантійна робота металлографитних (зимових) вставок, при тих же умовах, повинна забезпечувати пробіг тролейбуса не менше 800 км.